Späť

Plzeňský Prazdroj: K 15 prevádzkam HeartCore pub pribudnú ďalšie

Piatok, 18.8. 2023, 00:05

Aj keď mnohé slovenské prevádzky zápasia s poklesom návštevníkov, záujem pivárov o príjemný interiér a servis na úrovni na Slovensku rastie.

V podnikoch s prvotriednym pivom a sviežim vzhľadom dokonca podľa štatistík Plzeňského Prazdroja Slovensko môžu milovníci zlatého moku vypiť až trikrát viac piva ako v iných porovnateľných* prevádzkach.

Prémiový dizajn, navrhnutý na mieru Slovákom, predstavil Prazdroj v lete 2020, keď priniesol interiérové riešenie pod označením tzv. HeartCore pub. Okrem dôrazu na interiér sú v tomto type prevádzky samozrejmosťou aj dokonalá starostlivosť o pivo a perfektné čapovanie. O tom, že pivári skutočne uprednostňujú popri prémiových značkách aj rovnako prémiové prostredie, svedčia dáta Prazdroja, podľa ktorých môžu byť objemy vypitého piva v takýchto podnikoch až trikrát väčšie ako u iných porovnateľných prevádzok.

„Podarilo sa nám vytvoriť riešenie, ktoré sa osvedčilo a Slováci si ho obľúbili. Potvrdilo sa, že okrem spokojných hostí prináša rozvoj v rámci pivnej kultúry, a preto doň chceme investovať aj naďalej. Po úspechu na Slovensku toto riešenie dokonca pripravujeme aj pre český trh,vysvetľuje Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre segment podnikov a reštaurácií, Plzeňský Prazdroj Slovensko,s tým, žeaktuálny počet 15 prevádzok by sa mal už čoskoro na Slovensku rozrásť o ďalšie. Celkovo sa tento rok pritom do nich plánuje investovať viac ako 150-tisíc eur.

„Ak dnes ľudia majú vyraziť von na jedno, príjemný interiér, kvalitné pivo a servis na úrovni ich vedia prilákať. Pre nás je dôležité, aby sa u nás cítili dobre a riešenie od Prazdroja to všetko v sebe prepája. Teší nás, keď sú naši zákazníci spokojní a keď sa jednoducho opäť vrátia,“  hovorí Pavol Mrázik, majiteľ prevádzky Piváreň Máj v Žiline.

Dominantou je betónový výčapný pult, ktorý vznikol v spolupráci so špičkovými dizajnérmi. Je doladený dreveným obložením a jeho ústredným motívom sú samostatne stojace zlaté výčapné hlavy, ktoré svetelnou guľou na vrchu signalizujú, odkiaľ sa práve čapuje. Pult váži vyše pol tony a jeho výroba trvá 6 až 8 týždňov. Interiér dopĺňa logo hlavnej pivnej značky a jej vizuálne prvky, špeciálna grafika na stenách a ručne maľované dekorácie, o ktoré sa postarali grafici z Prazdroja.

_____________________________________

* Prevádzky s kuchyňou a minimálnym počtom miest na sedenie v interiéri 80

 

Zdroj: PR, Plzeňský Prazdroj Slovensko

gastro, pivo, gastroweb

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Po Ut St Št Pi So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031