Medusa Group pre Bory Mall vytvorila Mlsku
Štvrtok, 27.11. 2014, 15:50Novinku v portfóliu Medusa Group je koncept Mlska, ktorú otvoria v novom nákupnom centre Bory Mall. Názov napovedá, čo v nej návštevníci nájdu - tradičné francúzske palacinky, quiche, bagety, a to pre dospelých i deti.
„Môžem povedať, že Mlska vznikla pre potreby Bory Mall na mieru, pre zákazníkov, ktorí si potrebujú zahryznúť niečo malé a ísť do víru centra. Presne tak, ako pri posedení v bistre v centre mesta, si pochutíte na palacinke s kávou a idete ďalej,“ priblížil zameranie prevádzky Michal Riják, prevádzkový riaditeľ Medusa Group.
V novej Mlske, modernej kaviarni a bistre, nájdete presne to, čo často pre rôznorodé chute neviete pomenovať. Tradičné francúzske palacinky na slano i sladko z troch druhov cesta (klasické, špaldové, mandľové), výborné quiche alebo bagety s náplňou podľa vášho výberu a, samozrejme, aj obľúbené celozrnné alebo zapečené.
Rodičia na tomto mieste nemajú problém vybrať pre svoje deti niečo zdravé, chutné a výživné. Bagetu vymeníme napríklad za čerstvú detskú výživu, palacinku za domáce müsli alebo krupicový krém (s bielou čokoládou, pena zo sušených marhúľ, griláž z lieskových orieškov) a quiche za cheesecake s marakujou a vanilkovým créme fraîche.
Medusa Group v Bory Mall zároveň otvorila aj koncept známy z Auparku – KUBU. V oboch prevádzkach našlo prácu viac ako tridsať ľudí.
Zdroj: Medusa Group