Aperol mení svoj vzhľad
Utorok, 25.4. 2017, 23:48Aperol predstavil novú modernú identitu značky. Nová fľaša a logo vzdávajú hold storočnej histórii a značke, ktorá priviedla na svet Aperol. Ten sa stal základom celosvetovo populárneho drinku Aperol Spritz.
Novú etiketu a logá značiek Aperol a Aperol Spritz navrhla milánska agentúra Robilant Associati.
V logu je po novom zvýraznený rok založenia značky. Práve v roku 1919 bratia Barbierovci po sedemročnom experimentovaní priviedli na svet oranžový likér Aperol, ktorý si dnes ľudia po celom svete spájajú s originálnym miešaným nápojom Aperol Spritz. Fľaša prešla drobnými úpravami, no zachovala si svoj charakteristický tvar. Nová etiketa tiež dostala secesný nádych a oslavuje severotaliansku Padovu, mesto v ktorom Aperol vznikol a kde ho mohli ľudia v roku 1919 po prvýkrát ochutnať na miestnom trhovisku.
Nová fľaša Aperolu bude na slovenskom a českom trhu k dispozícií od júna 2017.
Zdroj: PR, Rémy Cointreau Slovakia