Takto ste Becherovku ešte neochutnali
Piatok, 22.5. 2020, 10:47Už viac ako dvesto rokov je na trhu originálny bylinný likér, ktorého konkrétnu receptúru poznajú len dvaja ľudia na svete a odovzdáva sa z generácie na generáciu. To, čo však vieme, je, že základom vzniku Becherovky je čistá karlovarská voda, vysokokvalitný lieh, prírodný cukor a viac než dvadsať druhov bylín a korení. A pre svoju priezračnosť býva filtrovaná. Teraz je však všetko inak, dozrel čas na nefilter. Na svete je Nefiltrovaná Becherovka.
Becherovka získala výraznejšiu
chuť byliniek, ľahké zakalenie
a zároveň jemnejšiu chuť.
Spoločnosť Jan Becher Pernod Ricard sa tentokrát rozhodla vynechať filtračný proces, čo však novinke, ktorá je prvým bylinným likérom s nefiltrovaným variantom na trhu, na jedinečnosti ani trocha neuberá. Práve naopak – získala výraznejšiu chuť byliniek, ľahké zakalenie a zároveň jemnejšiu chuť. Práve tá je daná absenciou filtrovania, pri výrobe bolo treba ale viac starostlivosti a času, aby sa pri miešaní dosiahla subtílne vyvážená chuť. Vyrába sa teda v malých várkach, čo tak zaručuje najvyššiu kontrolu výroby i kvalitu.
Rozdiel vo farbe a chuti
Prémiový likér sa teda od Becherovky Original líši predovšetkým farbou a chuťou – v dizajnovej pollitrovke nájdete okrem zastrenej slamovožltej farby pripomínajúcej patinované zlato aj zjemnenú chuť bylinnej zmesi so sladkým nádychom a dobre vyváženým horkosladkým záverom. A nemôžeme zabudnúť na zvodnú arómu exotického korenia, klinčekov, škorice a pomarančovej kôry. Dalo by sa teda povedať, že je to tradícia so štipkou rebélie. „Máme skúsenosť, že ľuďom chutí rovnako alebo dokonca viac než Becherovka Original,“ komentuje ohlasy na novinku Jakub Loos, brand manager Becherovky v ČR, kde je novinka na trhu už od jesene. Kedže ide o nefiltrovaný produkt, výrobcovia odporúčajú novú Becherovku vypiť v krátkom čase a nenechávať ju dlho otvorenú, pretože v nej naďalej prebiehajú procesy, ktoré môžu zmeniť chuť či arómu nápoja.
Jedinečnosť v unikátnej flaši
Originalitu novinke pridáva aj spomínaná dizajnová flaša. Tvar ikonickej plochej flaše bol zachovaný, jednoduchý vizuálny štýl bol inšpirovaný vzhľadom lekárenskej flaše v kombinácii s typickým kryptogramom v zlatej farbe – dizajn teda doslova odráža to, čo nájdete vnútri. Kedže vďaka vynechanej filtrácii má likér mierne výraznejšiu chuť, voľba padla na prírodné farby a výsledkom je jantárovohnedá flaša spolu s lesnou zelenou na matnom béžovom podklade. To zároveň poskytuje lepšiu ochranu pred UV žiarením a udržuje likér dlho čerstvý. Prírodný dizajn flaše stihol už získať aj prestížne ocenenie od World Brand Design Society, ktorá sa zameriava na výnimočný obalový dizajn. Predaj Nefiltrovanej Becherovky sa na Slovensku spúšťa 1. apríla v sieti Metro a je dostupná aj v sieťach supermarketov Kaufland.
Zdroj: PR, Pernod Ricard Slovakia