Späť

HEINEKEN Slovensko predstavuje nového marketingového riaditeľa. Je ním Robert Kubička

Utorok, 1.6. 2021, 13:09

Novým marketingovým riaditeľom HEINEKEN Slovensko sa od 1. mája stal Robert Kubička. Jeho cieľom bude pokračovať v rozbehnutých úspešných aktivitách a posilňovať dôveru spotrebiteľov v značky z portfólia spoločnosti. Na pozícií nahradil Ronalda Luptáka, ktorý oznámil svoj odchod koncom minulého roka.

Marketingový riaditeľ pivovarníckej spoločnosti Robert Kubička chce na novej pozícií zúročiť svoje doterajšie bohaté skúsenosti. „Teší ma, že som dostal dôveru viesť marketingový tím lídra na slovenskom pivovarníckom trhu. Vnímam to ako výzvu a záväzok. Mojím cieľom bude nastaviť úspešnú marketingovú stratégiu pre celé portfólio značiek spoločnosti HEINEKEN Slovensko, prinášať inovácie a projekty, z ktorých budú mať radosť naši spotrebitelia. Uvedomujem si, že žijeme v ťažkých časoch a pre značky je nevyhnutné robiť zmysluplný marketing, ktorý nielen poteší, ale aj pomôže,“ uviedol R. Kubička. „Aj naďalej chceme posilňovať pozíciu vlajkovej lode spoločnosti – obľúbenej slovenskej pivnej značky Zlatý Bažant, nadviazať na všetky jej doterajšie úspešné a oceňované kampane. Portfólio spoločnosti je však veľmi bohaté a pestré, preto nás rozhodne čaká množstvo zaujímavej práce. Som rád, že budem môcť pracovať so skúseným a šikovným marketingovým tímom,“ dodal.

Robert Kubička začal svoju kariéru v spoločnosti ARBOmedia ako marketingový a obchodný manažér. Neskôr strávil 7 rokov v spoločnosti Red Bull na pozícii Brand Managera pre Česko a Slovensko, kde bol súčasťou úspešného príbehu rozvoja značky Red Bull. V roku 2011 nastúpil do spoločnosti so zameraním na papierenský priemysel Metsä Tissue, ako marketingový riaditeľ pre strednú a východnú Európu zodpovedal za koncepciu a rozvoj stratégie značiek Tento, Lambi a Katrin v danom regióne.

Skúsenosti v oblasti pivovarníctva získal v rokoch 2014 až 2017, keď pôsobil na pozícii marketingového manažéra pre Plzeňský Prazdroj Slovensko. Viedol strategický, kreatívny a realizačný rozvoj značiek Šariš, Gambrinus, Radegast, Smädný Mních, Excelent, Kingswood, Frisco a Topvar.

Od roku 2018 pracoval pre spoločnosť CINEMAX, bol vedúci predaja a marketingu a zodpovedal za riadenie medzinárodných marketingových a obchodných aktivít v Rumunsku, Českej republike a na Slovensku.

Zdroj/Foto: HEINEKEN Slovensko

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930