Hostiteľ: | TREND konferencie |
Dátum a čas začiatku: | 13. Marec 2018 |
Dátum a čas konca: | 14. Marec 2018 |
Miesto: | Hotel TURIEC |
Mesto: | Martin |
Poplatok: | Základný 220 € (bez DPH) |
Kontaktná osoba: | Daniel Pšenák |
Kontakt: | 02/321 312 22 |
E-mail: | daniel.psenak@newsandmedia.sk |
WWW: | www.trendkonferencie.sk |
Digitalizácia je dnes zaklínadlom prakticky na všetko. Práve segment HORECA bol pionierom viacerých nových technológií a medzi prvými využil ich vplyv. Internet zmenil marketing a správu rezervácií, sociálne siete vytvorili úplne nový vzťah so zákazníkom. Nové technológie prinášajú ďalšie a ďalšie príležitosti, ako byť efektívny, lepšie riadiť finančné toky, šetriť náklady a zvyšovať výkon. Treba mať však stále na pamäti, že HORECA je biznis pre ľudí, ktorí nehľadajú len pretechnizovaný hotel. Chcú pozitívnu emóciu, zážitok a možno aj splnený sen.
13. marca
Horeka ako digitálny biznis
Riadenie je aj práca s informáciami, tak prečo ich poriadne nevyužiť? Big data, umelá inteligencia, algoritmy... Názvy, ktoré znejú záhadne, no netreba sa ich báť – významne uľahčujú biznis. Analýza údajov o klientoch posilňuje marketing, pomáha riadiť rezervácie i ceny tak, aby sa stabilizovali príjmy lepším využitím dopytu a kapacity počas celého roka. Treba však čo najviac dát o klientoch, ich očakávaniach a spokojnosti. Ako ich získavať? Intuícia už nestačí, preto sa na výborný zdroj dát menia vernostné a zľavované karty. Ako sa tieto nástroje osvedčujú? A čo možno vyčariť z dát o klientoch pre efektívnejší biznis?
Manažérske inovácie
Systematickú štátnu podporu netreba očakávať, všetko je v rukách biznisu Vo vedení sekcie cestovného ruchu MDV SR dochádza k výmene stráží a v čase konferencie už bude známy nový šéf. Dôjde aj k nejakým závažnejším zmenám? Isté je, že rozvoj sektora zostáva v rukách biznisu, majiteľov a manažérov. Popri osvedčených metódach hľadajú aj inovatívne prístupy, ako byť efektívny a zvyšovať zisk, racionalizovať náklady a zvyšovať výkony.
Hviezda večera: Henry Kallan a Peter Schultz
V roku 1968 odišiel z Československa do New Yorku a dnes je považovaný za jedného z najinovatívnejších hotelierov v New Yorku. Na Manhattane vlastní a spravuje celkovo štyri hotely, všetky sa nachádzajú v prvej desiatke newyorských hotelov na stránke Tripadvisor.com. Co-developoval luxusný hotel Aria v Prahe a ďalší hudobný hotel Aria v Budapešti označili v tomto roku používatelia stránky TripAdvisor za najlepší luxusný hotel na svete. Aký má recept na úspech?
Dlhé roky stojí po boku Henryho Kallana jeho partner a priateľ, podnikateľ Peter Schultz. Do USA prišiel v polovici 70. rokov a postupne sa začal zaoberať nehnuteľnosťami na západnom pobreží. Bol prezidentom spoločnosti, ktorá developovala obchodné centrá, priemyselné objekty a postavila deväť hotelov. Medzi jeho klientov patrila firma Hilton Hotels & Resorts a s rodinou Hiltonovcov má dodnes dobré obchodné vzťahy. Okrem iného dnes zasadá v správnej rade globálnej firmy Public Storage Business Park.
Henry Kallan a Peter Schultz prezradia svoj recept na úspech. Inšpirujú Vás k správnym rozhodnutiam a sú pripravení zodpovedať na každú otázku.
14. marca
Biznis s ľuďmi a pre ľudí
O spokojnosti hosťa stále rozhoduje personál a celková kultúra vo firme Či už ste šéfom hostela alebo hotela z luxusného reťazca, vždy bude meradlom vášho úspechu, aký zážitok ste ponúkli klientovi. O to sa už postarajú vaši ľudia. Ako nastaviť kultúru orientovanú na spokojnosť hostí, aby pobyt u vás prekonal ich očakávania?
Keď je reč o ľuďoch – chýbajú aj vám? Ako to, že v niektorých hoteloch a reštauráciách majú stabilný personál a ľudia odtiaľ neodchádzajú? Je to o peniazoch? Alebo o dobrom tíme, kde sa komunikuje o cieľoch, vládne vzájomná dôvera a rešpekt? Rozumiete nastupujúcej digitálnej generácii, ktorá má iné očakávania, aj ako hosť, aj ako zamestnanec?
Efektívna kampaň nemusí stáť veľa – ako zarobiť v on-line svete
Marketing v hotelierstve sa za posledných desať rokoch zmenil viac ako v celom minulom storočí. Nikdy sme nemali k dispozícii toľko komunikačných kanálov, takže šéfovia hotelov i reštaurácií sa menia na zdatných marketérov. Zažívame doslova explóziu digitálneho marketingu a všetci v ňom vidia nástroj č. 1. Čo od neho očakávať a ako ho začleniť do marketingového mixu hotela a reštaurácie? Ako udržať krok s prudkým vývojom nástrojov online marketingu?
PROGRAM nájdete TU!