Späť
Hostiteľ:TREND konferencie
Dátum a čas začiatku:13. Marec 2018
Dátum a čas konca:14. Marec 2018
Miesto:Hotel TURIEC
Mesto:Martin
Poplatok:Základný 220 € (bez DPH)
Kontaktná osoba:Daniel Pšenák
Kontakt:02/321 312 22
E-mail:daniel.psenak@newsandmedia.sk
WWW:www.trendkonferencie.sk

Digitalizácia je dnes zaklínadlom prakticky na všetko. Práve segment HORECA bol pionierom viacerých nových technológií a medzi prvými využil ich vplyv. Internet zmenil marketing a správu rezervácií, sociálne siete vytvorili úplne nový vzťah so zákazníkom. Nové technológie prinášajú ďalšie a ďalšie príležitosti, ako byť efektívny, lepšie riadiť finančné toky, šetriť náklady a zvyšovať výkon. Treba mať však stále na pamäti, že HORECA je biznis pre ľudí, ktorí nehľadajú len pretechnizovaný hotel. Chcú pozitívnu emóciu, zážitok a možno aj splnený sen.

13. marca

Horeka ako digitálny biznis

Riadenie je aj práca s informáciami, tak prečo ich poriadne nevyužiť? Big data, umelá inteligencia, algoritmy... Názvy, ktoré znejú záhadne, no netreba sa ich báť – významne uľahčujú biznis. Analýza údajov o klientoch posilňuje marketing, pomáha riadiť rezervácie i ceny tak, aby sa stabilizovali príjmy lepším využitím dopytu a kapacity počas celého roka. Treba však čo najviac dát o klientoch, ich očakávaniach a spokojnosti. Ako ich získavať? Intuícia už nestačí, preto sa na výborný zdroj dát menia vernostné a zľavované karty. Ako sa tieto nástroje osvedčujú? A čo možno vyčariť z dát o klientoch pre efektívnejší biznis?

Manažérske inovácie

Systematickú štátnu podporu netreba očakávať, všetko je v rukách biznisu Vo vedení sekcie cestovného ruchu MDV SR dochádza k výmene stráží a v čase konferencie už bude známy nový šéf. Dôjde aj k nejakým závažnejším zmenám? Isté je, že rozvoj sektora zostáva v rukách biznisu, majiteľov a manažérov. Popri osvedčených metódach hľadajú aj inovatívne prístupy, ako byť efektívny a zvyšovať zisk, racionalizovať náklady a zvyšovať výkony.

Hviezda večera: Henry Kallan  a Peter Schultz

V roku 1968 odišiel z Československa do New Yorku a dnes je považovaný za jedného z najinovatívnejších hotelierov v New Yorku. Na Manhattane vlastní a spravuje celkovo štyri hotely, všetky sa nachádzajú v prvej desiatke newyorských hotelov na stránke Tripadvisor.com. Co-developoval luxusný hotel Aria v Prahe a ďalší hudobný hotel Aria v Budapešti označili v tomto roku používatelia stránky TripAdvisor za najlepší luxusný hotel na svete. Aký má recept na úspech?

Dlhé roky stojí po boku Henryho Kallana jeho partner a priateľ, podnikateľ Peter Schultz. Do USA prišiel v polovici 70. rokov a postupne sa začal zaoberať nehnuteľnosťami na západnom pobreží. Bol prezidentom spoločnosti, ktorá developovala obchodné centrá, priemyselné objekty a postavila deväť hotelov. Medzi jeho klientov patrila firma Hilton Hotels & Resorts a s rodinou Hiltonovcov má dodnes dobré obchodné vzťahy. Okrem iného dnes zasadá v správnej rade globálnej firmy Public Storage Business Park. 

Henry Kallan a Peter Schultz prezradia svoj recept na úspech. Inšpirujú Vás k správnym rozhodnutiam a sú pripravení zodpovedať na každú otázku.

14. marca

Biznis s ľuďmi a pre ľudí

O spokojnosti hosťa stále rozhoduje personál a celková kultúra vo firme Či už ste šéfom hostela alebo hotela z luxusného reťazca, vždy bude meradlom vášho úspechu, aký zážitok ste ponúkli klientovi. O to sa už postarajú vaši ľudia. Ako nastaviť kultúru orientovanú na spokojnosť hostí, aby pobyt u vás prekonal ich očakávania?

Keď je reč o ľuďoch – chýbajú aj vám? Ako to, že v niektorých hoteloch a reštauráciách majú stabilný personál a ľudia odtiaľ neodchádzajú? Je to o peniazoch? Alebo o dobrom tíme, kde sa komunikuje o cieľoch, vládne vzájomná dôvera a rešpekt? Rozumiete nastupujúcej digitálnej generácii, ktorá má iné očakávania, aj ako hosť, aj ako zamestnanec?

Efektívna kampaň nemusí stáť veľa – ako zarobiť v on-line svete

Marketing v hotelierstve sa za posledných desať rokoch zmenil viac ako v celom minulom storočí. Nikdy sme nemali k dispozícii toľko komunikačných kanálov, takže šéfovia hotelov i reštaurácií sa menia na zdatných marketérov. Zažívame doslova explóziu digitálneho marketingu a všetci v ňom vidia nástroj č. 1. Čo od neho očakávať a ako ho začleniť do marketingového mixu hotela a reštaurácie? Ako udržať krok s prudkým vývojom nástrojov online marketingu?

PROGRAM nájdete TU!

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30