Späť

METRO nabáda: Šetrite vodou aj v roku 2018

Piatok, 23.3. 2018, 00:27

V rámci Svetového dňa vody, ktorý pripadá na 22. marca, iniciuje veľkoobchod METRO projekt zameraný proti plytvaniu vody. METRO spolu so siedmimi dodávateľmi upozorňuje na problematiku globálneho nedostatku vody prostredníctvom programu „Šetríme vodou“. Jeho cieľom je udržateľné zaobchádzanie s vodou a upozornenie na jej nedostatok, ktorý ohrozuje celú planétu.

Skupina METRO, ktorej súčasťou je veľkoobchod METRO, má svoje pobočky v 25 krajinách sveta a časť z nich sama trpí nedostatkom vody. METRO si v roku 2018 dáva za cieľ spotrebovať o 100 miliónov litrov vody menej, než tomu bolo v roku 2017. Projektom „Šetríme vodou“ nabáda k nižšej spotrebe vody nielen svojich zamestnancov, ale tiež dodávateľov a zákazníkov. Na svojich pobočkách im poskytuje užitočné informácie a rady, akým spôsobom vodou efektívne šetriť.

„Zodpovedný prístup k prírodným zdrojom je základným kameňom toho, aby sa životné prostredie zachovalo aj pre ďalšie generácie. Šetrenie vodou berieme ako našu povinnosť,“ komentuje ekologickú situáciu Martin Krajčovič, hovorca METRO, a dodáva: „Na úrovni predajní zavádzame opatrenia, ktoré vedú k zníženiu spotreby vody a ich dodržiavanie pozorne sledujeme. So zamestnancami následne zdieľame tipy, ako úsporu vody jednoducho aplikovať doma.“

Do tohtoročného druhého ročníka projektu za udržateľnejšie zachádzanie s vodou sa zapojí aj sedem dodávateľov METRO, medzi ktorými je Coca-Cola, Italmarket Slovakia, Henkel, Mars Food, PepsiCo, Reckit a Unilever. V období od 22. marca do júla budú títo dodávatelia na všetkých šiestich predajniach METRO komunikovať vlastné projekty zamerané na prevenciu plytvania vody, ktoré sa rozhodli podporiť finančným príspevkom z predaja svojich produktov. Tieto miesta budú na predajnej ploche viditeľne označené.

Projekt „Šetríme vodou“ nie je prvý, v ktorom sa METRO snaží zviditeľniť problematiku nedostatku vody. Vlani spolu s Procter & Gamble poskytli prostredníctvom programu „P&G Čistá voda deťom“ pitnú vodu do oblastí s jej nedostatkom. Zakúpením jedného výrobku Procter & Gamble sa zabezpečil jeden deň čistej vody pre tých, ktorí ju potrebujú.

Skupina METRO sa považuje za aktívneho člena globálnej komunity. Snaží sa preto prispievať k vytváraniu pridanej hodnoty pre udržateľný rozvoj. A jedným z cieľov udržateľného rozvoja stanoveného OSN je tiež zaistiť pitnú vodu a hygienické zariadenia pre celé ľudstvo do roku 2030.

Zdroj: METRO cash & carry

Ilustračné foto: pixabay.com

gastro, gastroweb

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30