Späť

METRO dáva šancu mladým vyrásť

Sobota, 4.5. 2019, 21:33

Formovanie budúcnosti veľkoobchodu, zanechanie osobnej stopy, ale aj posunutie svojich zručností a schopností na vyššiu úroveň. Aj takéto možnosti ponúka školiaci program veľkoobchodu METRO pre absolventov vysokých škôl.

Program s názvom METRO Potentials je určený pre komunikatívnych mladých ľudí do 28 rokov, ktorí chcú rozvíjať svoj talent v rámci projektov s medzinárodným pôsobením. Cieľom spoločnosti METRO je efektívna príprava absolventov a mladých profesionálov na manažérsku kariéru vo veľkoobchode.

Medzinárodný manažérsky program METRO nie je novinkou – funguje od októbra 2014, no medzi vysokoškolákmi nie je veľmi rozšírený. „Čerství absolventi vysokých škôl často nevedia o tomto programe ani o tom, akú širokú škálu možností realizácie v rámci METRO ponúka. Vďaka súčasnej úprave platových podmienok na 1 300 € očakávame, že sa záujem mladých ľudí o program zvýši,“  uvádza Katarína Straková, HR manažérka METRO Cash & Carry SR.

V rámci prvej vlny METRO Potentials program absolvovala aj dnešná ambasádorka udržateľnosti METRO Anežka Kováliková. „Myslím, že najsilnejšie bolo pre mňa obdobie 6 mesiacov v Indii. Prešla som si viacerými kultúrnymi šokmi, ktoré mi neskôr veľakrát pomohli. Myslím, že som sa odtiaľ vrátila ako iný človek a som za túto skúsenosť nesmierne vďačná. Program totiž účastníkov nerozvíja len profesionálne ale aj osobnostne,“  hodnotí.

Ako kľúčovú zručnosť, ktorú nadobudla počas programu, Anežka vníma práve úspešné prekonávanie prekážok. „Celý program je koncipovaný tak, že núti účastníkov neustále vystupovať zo svojej komfortnej zóny, čo je spočiatku veľmi nepríjemné, ale neuveriteľne to človeka zocelí a posunie. Okrem toho, že som sa naučila množstvo vecí spojených s obchodom ako takým, najväčší prínos vnímam v tom, že prekonávanie prekážok už neberiem ako problém, ale ako bežnú súčasť svojej práce.“

METRO Potentials môže byť dobrou voľbou aj pre mladých ľudí, ktorí ešte presne nevedia, čomu by sa chceli v profesnom živote venovať. Počas jednotlivých tréningových blokov budú mať možnosť spoznať všetky oddelenia v rámci spoločnosti METRO a po osobných skúsenostiach sa rozhodnúť, akým smerom by sa chceli uberať. „Absolventi programu si sami môžu vybrať oblasť, ktorej by sa radi venovali. Ak je to marketing, môžu sa zamerať na marketing, ak ich zaujme obchod, bude to obchod,“ dodáva Straková.

Počas dvoch rokov trvania programu vystriedajú účastníci päť rôznych tréningových blokov, ktoré trvajú tri až šesť mesiacov. Dva z nich sa uskutočnia v zahraničí, jeden v sídle spoločnosti v Düsseldorfe. Podmienkou úspešnej prihlášky je preto anglický jazyk na úrovni C1. Svoj životopis môžu záujemcovia posielať do 17.mája 2019.

Bližšie informácie o METRO Potentials nájdete na webstránke METRO.

Zdroj: PR, METRO

gastro, gastroweb

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30