Marketing spoločnosti Coca-Cola HBC bude po novom riadiť Martina Lovětínská.
Streda, 28.7. 2021, 22:57Do Česka sa vracia po ôsmich rokoch na vysokých manažérskych pozíciách v zahraničných pobočkách Cenné skúsenosti zo zahraničia využije Lovětínská pri ďalšom rozvoji marketingových aktivít zameraných na zákazníka. Jej cieľom bude tiež urýchliť reštart kľúčových kanálov.
Novou marketingovou riaditeľkou spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko sa stala Martina Lovětínská - skúsená manažérka, ktorá v systéme Coca-Cola pracuje už takmer 25 rokov. Do Česka sa teraz vracia po úspešnom osemročnom pôsobení v zahraničných pobočkách. Najprv riadila marketing v Taliansku, následne na rovnakej pozícii pracovala v Írsku, kde neskôr tiež zastávala úlohu obchodnej riaditeľky. Vo funkcii teraz v Česku vystriedala Joonasa Mäkilu, ktorý sa rozhodol v profesionálnej kariére pokračovať cestou vlastného podnikania.
Martina Lovětínská pôvodne začala svoju kariéru v systéme Coca-Cola ako analytička pre kľúčových zákazníkov v českej pobočke Praha-Kyje. Počas nasledujúcich rokov prešla v Coca-Cola HBC radom rolí v komerčných tímoch. V roku 2013 prijala ponuku z Coca-Cola HBC Taliansko, kde dva roky pôsobila ako marketingová riaditeľka. Potom sa v rámci skupiny presunula do Írska, kde v pozícii marketingovej riaditeľky štyri roky podporovala inovácie na poli produktov. Nasledoval rok v úlohe obchodnej riaditeľky, kde riadila rast výnosov a hodnôt pre firemných zákazníkov a v roku 2019 tiež nasadenie podnikového systému SAP4Hana. Marketingovou riaditeľkou Coca Cola HBC Česko a Slovensko je od mája 2021.
„Martina je jasným príkladom, ako je u nás možné odštartovať kariéru a v prípade vytrvalosti, usilovnosti a talentu ju posunúť i do zahraničia. Sme veľmi radi, že sa po ôsmich úspešných rokoch vracia späť do Českej republiky nabitá skúsenosťami. Navyše si z cudziny prináša i veľmi cenné poznatky v rámci zložitého pandemického obdobia. Veríme, že sa nám spoločne v spolupráci s obchodným oddelením podarí pokračovať v naštartovaných aktivitách zameraných na zákazníka a urýchliť reštart kľúčových kanálov,“ uviedol Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Svoj odchod do zahraničia pred ôsmimi rokmi Lovětínská označuje za mimoriadnu príležitosť, ktorá ju motivovala k vystúpeniu z komfortnej zóny. Jazykovú bariéru taliančiny prelomila v Taliansku veľmi rýchlo, na kariérnej ceste sa jej osvedčila otvorenosť novým kultúram, zvedavosť i ochota učiť sa nový podnikateľský kontext a nadväzovať vzťahy s novými tímami a kolegami. Nadobudnuté skúsenosti a znalosti teraz prichádza uplatniť späť do Česka, kde svoju profesijnú dráhu v roku 1995 začala.
„Mám veľkú radosť, že sa opäť môžem pripojiť k česko-slovenskému tímu. Obdobie pandémie bolo veľmi náročné pre všetkých - nielen pracovne, ale aj súkromne a pre mňa obvzlášť kvôli vzdialenosti od rodičov, ktorí žijú tu. Český biznis preukázal jednoznačne svoju adaptabilitu a ja sa teším na marketingové aktivity, ktoré pre našich zákazníkov aj partnerov chystáme,“ hovorí Martina Lovětínská, marketingová riaditeľka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, a dopĺňa: „Jedna z týchto aktivít práve prebieha - oslavy 50 rokov od zahájenia výroby nápoja Coca-Cola na území bývalého Československa, s tým súvisiaca CSR roadshow 50 miest pre dobrý skutok v Českej aj Slovenskej republike a tiež mnoho súťaží na rôznych kanáloch. V portfóliu 24/7 nás tiež čaká rad noviniek, spotrebitelia sa majú na čo tešiť,“ uzatvára Lovětínská, ktorá popri zamestnaní aktuálne tiež študuje MBA program na York St. John’s University vo Veľkej Británii a zároveň sa stará o dve deti.
Zdroj: Coca-Cola HBC