Späť

HEINEKEN Slovensko podporuje HORECA segment prostredníctvom HORECA Academy

Štvrtok, 9.6. 2022, 23:17

HEINEKEN Slovensko v rámci svojej stratégie rozvoja HORECA segmentu ponúka partnerom rozmanité aktivity s cieľom podporiť ich podnikanie, zlepšiť kvalitu poskytovaných služieb, zatraktívniť priestory a zlepšiť tak zážitok z konzumácie piva. Prostredníctvom portálu HORECA Academy spoločnosť ponúka napríklad tréningy čapovania piva, poradenstvo k poskytovanému servisu, program na zostavenie atraktívneho menu či dizajnové riešenie priestoru podnikov, ktoré pozitívne prispievajú k atmosfére a celkovému zážitku konkrétneho podniku.

Dizajn koncepty inšpirované pivnými značkami

HEINEKEN Slovensko spolupracuje s architektmi a dizajnérmi, ktorí majú dlhoročné skúsenosti z gastro segmentu. Svojim partnerom poskytuje možnosť inšpirovať sa pri otváraní prevádzky dizajn konceptom konkrétnej značky. Najnovšie tak vznikol dizajnový pub s rukopisom značky Zlatý Bažant ´73. Mestečko Pub v Nivy centrum v Bratislave je stelesnením atmosféry pivovarníckeho mestečka, v ktorom si návštevníci môžu vychutnať šesť týždňov varený ležiak Zlatý Bažant ´73 vyrobený z vlastného hurbanovského sladu a podľa originálneho varného listu z roku 1973, ako aj ďalšie produkty z portfólia značky Zlatý Bažant.

Interiér je odrazom nového pozicioningu značky Zlatý Bažant ´73. „Sedem trojka“ sa v novom komunikačnom koncepte prirovnáva k cieľavedomým mileniálom, ktorí neváhajú na ceste za svojím snom investovať množstvo času a energie do perfektného výsledku. Rovnako ako Zlatý Bažant ‘73, tak aj ľudia v pivovare veria, že: ak by to bolo ľahké, nestálo by to za to.

Mestečko je nadčasový koncept, ktorý má skvelú asociáciu, že každý sa rád vráti do svojho mestečka. Tento koncept poskytuje voľnosť, lebo každé mestečko je trochu iné - prispôsobiteľnosť je súčasťou DNA. Veľkou výzvou bolo vytvoriť atmosféru niečoho, čo má históriu v priestore novostavby a pritom nepôsobiť komicky, alebo ako kulisa. Vsadili sme na poctivé materiály, najmä tie, ktorých sa dotýka zákazník, preto sú všetky stolové dosky drevené. Tento projekt sa pripravoval počas dlhého obdobia, no výsledkom je naozaj neopakovateľné dielo, ktoré je skutočne najlepšie, aké mohlo byť,“ povedal o novej prevádzke architekt Marek Bohunický.

Od návrhu až po realizáciu

Vznik prevádzky na základe dizajn konceptu konkrétnej značky je dlhý proces. Architekti prichádzajú s návrhmi, ktoré zohľadňujú samotnú podstatu značky, funkčnosť, originalitu a, samozrejme, aj realizovateľnosť. „Príprava dizajnových prevádzok prebieha aj niekoľko mesiacov. Pre architektov a dizajnérov je kľúčové, aby správne navnímali značku, ktorou sa inšpirovali, a zároveň, aby riešenie, ktoré ponúkajú, bolo realizovateľné. Samozrejme, je dôležité, aby sa čo najviac stretli predstavy danej značky s predstavami majiteliek a majiteľov prevádzok, ktorí buď uvažujú o zmene konceptu alebo otvorení úplne novej prevádzky,“ vysvetľuje Rudolf Slabej, HORECA Channel Manager zo spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Zdroj: PR, Heineken Sovensko

gastro, gastroweb

 

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30