Burger King odštartoval v bratislavskom Bory Mall
Sobota, 24.11. 2018, 00:44Burger King sa vrátil na Slovensko po siedmich rokoch. Svoju prvú prevádzku otvoril 23. novembra 2018 v nákupnom centre Bory Mall, do konca roka pribudne ďalšia v Avione.
Uvádzacie menu dostalo názov #PREPACMEKAC a obsahuje klasické Whopper menu s ďalším Whopper hamburgerom zadarmo. V ponuke bude do konca roka 2018. Okrem #PREPACMEKAC menu tu zákazníci nájdu aj ďalšie hovädzie či kuracie hamburgery, k tomu wrapy a šaláty, či snacky a dezerty.
Kráľ myslí aj na ľudí, ktorí sú radi sami sebou a vďaka konceptu „Be your way“ si môžu zostaviť hamburger podľa svojej chuti. V neposlednom rade nezabudol ani na tých najmenších, ktorí si v detskom menu vždy nájdu nejaké prekvapenie.
V novom roku plánuje Burger King otvoriť ďalšie štyri prevádzky.„V rozširovaní siete budeme pokračovať. Postupne chceme Burger King priniesť zákazníkom po celom Slovensku,“ uvádza Daniel Ryška, riaditeľ Burger King pre Českú republiku a Slovensko. Cieľom je pokryť okrem Bratislavy aj krajské mestá a hlavné diaľničné ťahy.
Hostí čakajú aj sezónne akcie a mobilná aplikáciu s množstvom výhod a zliav pre verných zákazníkov.
Značka Burger King sa na Slovensku prvýkrát objavila v roku 2010, no nevydržala ani dva roky. Vtedajší držiteľ licencie spol. Tekaz otvoril tri prevádzky (Eurovea, Polus a žilinský Aupark), k ďalšiemu rozširovaniu siete sa už nedostal.
Spoločnosť AmRest Holdings SE je najväčším nezávislým prevádzkovateľom reštaurácií v strednej a východnej Európe s rastúcou medzinárodnou účasťou. Od roku 1993 prevádzkuje známe značky franchise reštaurácií: Burger King, Pizza Hut, Starbucks a KFC. Je tiež majiteľom konceptov La Tagiatella, Blue Frog a KABB. Portfólio spoločnosti v súčasnosti zahŕňa viac ako 1 800 reštaurácii v 18 krajinách sveta. Na Slovensku prevádzkuje značky Burger King, Pizza Hut a Starbucks.
Zdroj: AmRest