Kreatívci v novej kampani predstavujú „životných profesionálov“ - pozorovateľov oblohy, koordinátorov prípitkov či špecialistov na táboráky. „Nová kampaň nám chce pripomenúť, že spokojný život spočíva v tom správnom mixe. Je dôležité si ho namiešať tak, aby sme vybalansovali prácu a voľný čas a mohli sa viac tešiť z maličkostí,“ približuje kampaň Veronika Lisová, brand manažérka značky Becherovka.
Aktuálna situácia ešte viac zdôraznila posolstvo kampane. Vysnívaná dovolenka, trávenie času s priateľmi či spoločné oslavy ešte nikdy neboli tak vzdialené, preto je dobré nachádzať radosť v každodenných chvíľach, ktoré nám život dáva.
Tak, ako je Becherovka dokonale vyváženým mixom starostlivo vybraných bylín a korenín, aj život by mal byť tým správnym mixom rôznych zážitkov. Aj zdanlivé drobnosti ho dokážu spestriť. Spokojnosť totiž nezávisí len od úspechu v práci. Je o vyvážení povinností a radosti zo života, ktorú vie vyvolať aj obyčajné pozorovanie oblohy či chvíle pohody s rodinou. Aj preto reklama mieri na mladšiu cieľovú skupinu ľudí, ktorým chceme ukázať, že je dobré nielen tvrdo pracovať, ale zároveň aj naplno relaxovať a vychutnávať si život
„Ako hovoria samotné spoty, na plný úväzok totiž treba brať nie len prácu, ale aj sám život. A ten by mal byť tak skvele namiešaný, ako drink s nezameniteľnou chuťou, ktorý si vychutnávajú už celé generácie,“ dodáva Veronika Lisová.
Becherovka Original
Becherovka je tradičný, vysoko kvalitný bylinkový likér, ktorý sa v kúpeľnom meste Karlovy Vary vyrába od roku 1807. Likér je vyrobený zo zmesi približne 20 bylín a korenia, čistej vody, kvalitného liehu a cukru a neobsahuje žiadne farbivá alebo umelé prísady. Becherovka je distribuovaná do viac ako 40 krajín sveta a patrí do portfólia značiek Pernod Ricard.
Zdroj/Foto: PR, Becherovka