Best Western ohlásil novú hotelovú značku Vib
Štvrtok, 12.3. 2015, 00:55Best Western International zavádza novú lifestylovú hotelovú značku Vib. Nový hotelový koncept, zameraný na urbanistický štýl, technológiu a ekologickú udržateľnosť, štartuje v tomto roku v Severnej Amerike a cieli na moderného cestovateľa. Best Western International predstavil tento koncept počas konferencie International Hotel Investment Forum (IHIF) v Berlíne.
Best Western tak reaguje na rastúci dopyt po hoteloch v urbanistických destináciách a zmenené potreby moderných cestovateľov. Novú lifestylovú hotelovú značku Vib - skrátené zo slova „Vibrant“ (angl. dynamický, pulzujúci) - predstavili na berlínskom fóre International Hotel Investment (IHIF). Prototyp Vib je atraktívnou ponukou pre medzinárodných developerov, investorov a prevádzkovateľov hotelových zariadení, pretože tieto hotely je možné stavať a prevádzkovať cenovo výhodne a sú potenciálom na dosiahnutie vyššieho obratu.
Prvé hotelové projekty vzniknú v centrách niektorých severoamerických miest. V USA budú mať prototypy Vib priemerne 112 izieb s veľkosťou takmer 20 m² a reprezentovať strednú až vyššiu strednú triedu. Hotely cielia hlavne na moderných cestovateľov, ktorí majú blízky vzťah k technológiám, vyrastali s internetom a mobilnou komunikáciou, a riadia sa urbanistickým a ekologicky udržateľným životným štýlom. „Tento nový, urbanistický, hotelový koncept je dobrou možnosťou, aby sme mohli expandovať, preraziť na nové trhy a osloviť nové cieľové skupiny. Momentálne vyhodnocujeme, kedy a v akej forme zavedieme koncept a značku Vib na európskom a rakúskom trhu,“ hovorí o plánoch Ivona Meissner, konateľka Best Western Central Europe.
Dôraz na štýlový, urbanistický dizajn a technológiu
Nový hotelový prototyp Vib navrhnutý pre urbanistické trhy stavil na moderný, štýlový dizajn, najmodernejšiu technológiu, ako aj na sociálnu a ekologickú angažovanosť. Vib hotely majú ponúkať priestranné, interaktívne lobby, ktoré je miestom stretnutia pre mladé cieľové skupiny a miestnych obyvateľov.
Komunikácia je najväčšou prioritou v lobby priestoroch. V nich budú popri príjemnom posedení pri krbe alebo v bare tiež miesta pre interaktívne hry a zábavu, veľkoplošné obrazové steny, komfortné sedacie súpravy, zóna ZEN či stanica „Grab-n-go“ (zober a choď) s malým občerstvením.
Štýlové a moderné izby konceptu Vib, prispôsobené potrebám cestovateľov, budú vybavené všetkou technickou rafinovanosťou. Od smart televízorov so stream-ondemand, cez veľké množstvo elektrických zásuviek, moderné, dekoratívne LED mood osvetlenie až po moderné pracovné plochy a rôzne pripojenia USB. Navyše budú mať nové Vib hotely moderné fitness priestory.
„Pozorujeme zmenu v postojoch a záujmoch cestovateľov. Preto je na nás, aby sme s nimi držali krok. Zavedením Vib sa posunieme vpred, aby značka obstála všeobecne voči rastúcim a meniacim sa potrebám našich hostí,“ vysvetľuje David Kong, prezident a CEO Best Western International a dodáva: „Nová značka osloví nové skupiny návštevníkov, ako aj nových hotelových developerov a prevádzkovateľov, a zároveň naplní očakávania v oblasti zákazníckeho servisu, kvality a splní sľub, ktorý dáva značka Best Western.“
Ivona Meissner, konateľka spoločnosti Best Western Central Europe, k vyhláseniu pripája: „Vítame iniciatívu našich severoamerických kolegov, lebo v novej stratégii vidíme napredovanie našej značky, ako aj výrazný rastový potenciál. Najskôr sa značka zavedie na americkom trhu a až neskôr v Európe a Rakúsku. Sme presvedčení, že bude úspešná v Európe a našich zemepisných šírkach pri získavaní nových cieľových skupín, ako aj v spolupráci s developermi, investormi a prevádzkovateľmi hotela.“
Best Western
Je medzinárodná hotelová skupina, ktorá kladie veľký dôraz na kvalitu. Pod jednu značku združuje cez 4 000 súkromne a nezávisle vedených hotelov vo viac ako 90 krajinách.Tým je Best Western najväčšou hotelovou sieťou na svete. Jej cieľom je zvyšovať hospodársky úspech a konkurencieschopnosť partnerských hotelov. Best Western Central Europe (BWCE) je regionálnou servisnou centrálou pre približne 70 hotelov v Rakúsku, Slovenskej republike, Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Čiernej Hore, Macedónsku a Kosove. Mestské, kongresové a resort hotely značky Best Western zaručujú na celom svete jednotné štandardy kvality. Zároveň si ponechávajú svoj individuálny štýl a svoju nezávislosť.
Okrem základnej kategórie ponúka Best Western kategórie BEST WESTERN PLUS® a BEST WESTERN PREMIER®, ktoré sa od seba líšia atmosférou, dizajnom, ako aj doplnkovými službami a vybavením. Pripojením k značke profitujú jednotlivé hotely z rozsiahlych marketingových a predajných aktivít zameraných na všetky významné trhové segmenty a ich cieľové skupiny. Best Western poskytuje najmodernejšie spôsoby predaja a komunikácie. Všetky hotely sú uvedené v elektronických distribučných kanáloch celosvetového rezervačného systému a optimálne prezentované s možnosťou ich rezervácie v internete. Best Western disponuje vlastnou rezervačnou centrálou. Vernostný program Best Western Rewards® má vo svete cez 24 miliónov členov.
Zdroj/Foto: Best Western Central Europe