Späť

Best Western ohlásil novú hotelovú značku Vib

Štvrtok, 12.3. 2015, 00:55

Best Western International zavádza novú lifestylovú hotelovú značku Vib. Nový hotelový koncept, zameraný na urbanistický štýl, technológiu a ekologickú udržateľnosť, štartuje v tomto roku v Severnej Amerike a cieli na moderného cestovateľa. Best Western International predstavil tento koncept počas konferencie International Hotel Investment Forum (IHIF) v Berlíne.

Best Western tak reaguje na rastúci dopyt po hoteloch v urbanistických destináciách a zmenené potreby moderných cestovateľov. Novú lifestylovú hotelovú značku Vib - skrátené zo slova „Vibrant“ (angl. dynamický, pulzujúci) - predstavili na berlínskom fóre International Hotel Investment (IHIF). Prototyp Vib je atraktívnou ponukou pre medzinárodných developerov, investorov a prevádzkovateľov hotelových zariadení, pretože tieto hotely je možné stavať a prevádzkovať cenovo výhodne a sú potenciálom na dosiahnutie vyššieho obratu.

Prvé hotelové projekty vzniknú v centrách niektorých severoamerických miest. V USA budú mať prototypy Vib priemerne 112 izieb s veľkosťou takmer 20 m² a reprezentovať strednú až vyššiu strednú triedu. Hotely cielia hlavne na moderných cestovateľov, ktorí majú blízky vzťah k technológiám, vyrastali s internetom a mobilnou komunikáciou, a riadia sa urbanistickým a ekologicky udržateľným životným štýlom. „Tento nový, urbanistický, hotelový koncept je dobrou možnosťou, aby sme mohli expandovať, preraziť na nové trhy a osloviť nové cieľové skupiny. Momentálne vyhodnocujeme, kedy a v akej forme zavedieme koncept a značku Vib na európskom a rakúskom trhu,“ hovorí o plánoch Ivona Meissner, konateľka Best Western Central Europe.

Dôraz na štýlový, urbanistický dizajn a technológiu

Nový hotelový prototyp Vib navrhnutý pre urbanistické trhy stavil na moderný, štýlový dizajn, najmodernejšiu technológiu, ako aj na sociálnu a ekologickú angažovanosť. Vib hotely majú ponúkať priestranné, interaktívne lobby, ktoré je miestom stretnutia pre mladé cieľové skupiny a miestnych obyvateľov.

Komunikácia je najväčšou prioritou v lobby priestoroch. V nich budú popri príjemnom posedení pri krbe alebo v bare tiež miesta pre interaktívne hry a zábavu, veľkoplošné obrazové steny, komfortné sedacie súpravy, zóna ZEN či stanica „Grab-n-go“ (zober a choď) s malým občerstvením.

Štýlové a moderné izby konceptu Vib, prispôsobené potrebám cestovateľov, budú vybavené všetkou technickou rafinovanosťou. Od smart televízorov so stream-ondemand, cez veľké množstvo elektrických zásuviek, moderné, dekoratívne LED mood osvetlenie až po moderné pracovné plochy a rôzne pripojenia USB. Navyše budú mať nové Vib hotely moderné fitness priestory.

„Pozorujeme zmenu v postojoch a záujmoch cestovateľov. Preto je na nás, aby sme s nimi držali krok. Zavedením Vib sa posunieme vpred, aby značka obstála všeobecne voči rastúcim a meniacim sa potrebám našich hostí,“ vysvetľuje David Kong, prezident a CEO Best Western International a dodáva: „Nová značka osloví nové skupiny návštevníkov, ako aj nových hotelových developerov a prevádzkovateľov, a zároveň naplní očakávania v oblasti zákazníckeho servisu, kvality a splní sľub, ktorý dáva značka Best Western.“

Ivona Meissner, konateľka spoločnosti Best Western Central Europe, k vyhláseniu pripája: „Vítame iniciatívu našich severoamerických kolegov, lebo v novej stratégii vidíme napredovanie našej značky, ako aj výrazný rastový potenciál. Najskôr sa značka zavedie na americkom trhu a až neskôr v Európe a Rakúsku. Sme presvedčení, že bude úspešná v Európe a našich zemepisných šírkach pri získavaní nových cieľových skupín, ako aj v spolupráci s developermi, investormi a prevádzkovateľmi hotela.“

Best Western

Je medzinárodná hotelová skupina, ktorá kladie veľký dôraz na kvalitu. Pod jednu značku združuje cez 4 000 súkromne a nezávisle vedených hotelov vo viac ako 90 krajinách.Tým je Best Western najväčšou hotelovou sieťou na svete. Jej cieľom je zvyšovať hospodársky úspech a konkurencieschopnosť partnerských hotelov. Best Western Central Europe (BWCE) je regionálnou servisnou centrálou pre približne 70 hotelov v Rakúsku, Slovenskej republike, Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Čiernej Hore, Macedónsku a Kosove. Mestské, kongresové a resort hotely značky Best Western zaručujú na celom svete jednotné štandardy kvality. Zároveň si ponechávajú svoj individuálny štýl a svoju nezávislosť.

Okrem základnej kategórie ponúka Best Western kategórie BEST WESTERN PLUS® a BEST WESTERN PREMIER®, ktoré sa od seba líšia atmosférou, dizajnom, ako aj doplnkovými službami a vybavením. Pripojením k značke profitujú jednotlivé hotely z rozsiahlych marketingových a predajných aktivít zameraných na všetky významné trhové segmenty a ich cieľové skupiny. Best Western poskytuje najmodernejšie spôsoby predaja a komunikácie. Všetky hotely sú uvedené v elektronických distribučných kanáloch celosvetového rezervačného systému a optimálne prezentované s možnosťou ich rezervácie v internete. Best Western disponuje vlastnou rezervačnou centrálou. Vernostný program Best Western Rewards® má vo svete cez 24 miliónov členov.

Zdroj/Foto: Best Western Central Europe

gastroweb

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30