Späť

Prečo sme v Hodovni začali používať zenQR

Nedeľa, 4.3. 2018, 12:08

Ako v každej reštaurácii, aj my v Hodovni, robíme všetko preto, aby hostia boli spokojní. Nie je to jednoduché - vypadne kuchár, čašník dnes nemôže, nová čašníčka ma dva týždne praxe a v plnke nestíha.

Streda je obyčajne slabšia, ale zrazu príde celý Poprad do Hodovne a my nemáme dosť čerstvého pečiva. Proste normálny život manažéra reštaurácie.

Potom dostanem na Facebooku hodnotenie 1 hviezdičku. Navyše úplne zaslúžene - stalo sa niečo, čo sa nemalo, aj keď sme to hneď opravili. Ale hviezdička zostala. Potrebujeme ďalšie 3 päťky, aby bol priemer aspoň 4.

Ale hodnotenia nevypnem, názor hosťa je pre mňa veľmi dôležitý. Ťažko si predstaviť biznis bez spätnej väzby.

A potom som stretol Igora, ktorý mal rovnaký problém, ale ako hosť. Chcel dať manažmentu v reštaurácii vedieť, že sa mu niečo nepáči, ale nechcel to urobiť verejne aby neublížil a tiež nestál o konfrontáciu. Len chcel pomôcť, aby sa nabudúce cítil lepšie.

Preto vytvoril zenQR. Systém je úžasne jednoduchý - umiestnite na stoly QR kódy (ktoré zdarma dostanete od zenQR). Hosť mobilom načíta QR. IPhone a Android dnes priamo podporuje načítavanie cez štandardný fotoaparát. Žiadne prihlasovanie alebo inštalovanie - hosť rovno prejde na jednoduché otázky (tie si môžete ľubovoľne upraviť) a odošle hodnotenie. A Vy viete.

Ponúkol nám ho na vyskúšanie, tak som rozmýšľal 3 sekundy a začali sme to u nás testovať. A takto to vidím po mesiacoch použivania:

nie je to marketingový nástroj - keď dostaneme 100% hodnotenie - trošku to zabolí, že to nešlo na Facebook

hodnotenia sú veľmi cenné - ľudia sú oveľa otvorenejší vďaka anonymite a veľmi často konštruktívni

vďaka kritike, ktorú dostávame, dokážeme veci riešiť - tu zase veľmi poteší, že to klient komunikoval iba k nám a nešlo to na Facebook

prekvapenie, že nedostávame hejterské hodnotenia, aj keď sme ich očakávali, lebo je to anonymné. Hejter (nenávistník) asi potrebuje publikum

nespokojní hostia majú jednoduchú možnosť komunikovať nespokojnosť. Asi nie je nič horšie ako stratiť klienta a ani netušiť prečo.

 

Odhalenie: autor článku je Igorov kamarát. Napriek tomu je v článku všetko pravdivé.

 

Martin Profant, Hodovňa Poprad

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://zenqr.com/

email: info@zenQR.com

Zdroj: PR, zenQR

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30