TATRATEA – Silný originál zo srdca Tatier
Piatok, 12.9. 2014, 14:07Produkty spoločnosti KARLOFF, ktoré majú trvalé miesto v kategórii prémiových značiek, spotrebitelia dobre poznajú pod nálepkou kvality, odlišnosti a neustálych inovácií. Na ich čele stojí Tatranský čaj – TATRATEA.
Rok 2014 bude pre TATRATEA opäť rokom zmien - takmer presne po desiatich rokoch, čo sa začal pod Tatrami vyrábať. Po redizajne v roku 2010, kedy hlavný produkt spoločnosti KARLOFF vstúpil na trh s novou ikonickou fľašou a rozvíril vlnu záujmu na Slovensku aj v zahraničí, sa tento rok bude niesť v znamení zmeny celkovej marketingovej koncepcie. Hoci tvorcovia TATRATEA nezabúdajú na jeho pôvod a podstatu – stále ostáva pravým slovenským unikátom s nezameniteľnou chuťou - nazerajú s týmto produktom aj do budúcnosti a budujú jeho export. Práve v roku 2010 si TATRATEA všimli profesionáli z celého sveta a ocenili jeho kvalitu, čo do obsahu aj formy. Desiatky medzinárodných ocenení sú jej zárukou. Cieľom spoločnosti však nie je získať čo najviac ocenení, najväčším zadosťučinením pre ňu sú spokojní zákazníci po celom svete.
A hoci je z Tatier, nemusíte ho piť len v zime. Výborne chutí tak čistý, miešaný len s ľadom, aj ako súčasť osviežujúceho koktejlu. V poslednej dobe narastá počet konzumentov, ktorí siahajú po kvalitných likéroch a využívajú ich práve pri príprave longdrinkov. „Bylinné likéry zaznamenávajú stúpajúci trend, nielen v strednej Európe, ale i v Rusku a iných krajinách, v ktorých pôsobíme, alebo sa chystáme vstúpiť“, potvrdzuje Ján Semaňák, riaditeľ spoločnosti KARLOFF, ktorá sa celosvetovo presadila svojou značkou TATRATEA. V tomto ohľade nám zrkadlo nastavila súčasná barmanská slovenská a svetová špička - momentálne v spolupráci s Mariánom Bekem, jedným z najuznávanejších barmanov, pripravujeme úplne nové coctail menu, ktoré bude veľkým prekvapením.
Podľa slov Jána Semaňáka v dnešnej dobe vo všeobecnosti platí, že ak nemáte výnimočný produkt, kdekoľvek vo svete sa presadíte len veľmi ťažko: „My máme to šťastie, že TATRATEA má všetky atribúty brandu PREMIUM - energizujúcu odlišnosť, relevantnosť tejto odlišnosti, úctu, či vážnosť zo strany zákazníka a znalosť. Našou skúsenosťou je, že krajiny na východ od nás považujú Slovensko za súčasť vyspelej Európy a produkt bez výhrad akceptujú – i keď je pre nich drahší. Na druhej strane, krajinám na západ sa nechce uveriť, že takýto produkt mohol vzniknúť práve na Slovensku.“
Etablovanie nového produktu na novom trhu zaberie 3-4 roky intenzívnej marketingovej práce, ďalší posun v predaji príde po 6-8 rokoch. Tradične najúspešnejším zahraničným partnerom je Česká republika, kde TATRATEA intenzívne pôsobí už deviaty rok a export na úrovni 10 tisíc 9-litrových kartónov medziročne má stále rastúcu tendenciu. Ďalšie výborne sa rozvíjajúce trhy sú Rakúsko, Maďarsko, Rumunsko, USA a Kanada, ktoré úvodnú etapu dvoch-troch rokov majú už za sebou. Navyše, po dlhších prípravách spoločnosť rozvinie tento rok aktivity v Poľsku, Rusku, Švajčiarsku, Francúzsku a Južnej Afrike – show must go on...
KARLOFF, s.r.o.
Pradiareň 44
060 01 Kežmarok
Zdroj/Foto: PR,KARLOFF